fulguiri…


cu iubire despre iubire

 

tu pe cine iubesti mai mult?

nu stiu nici cum sa zic si nici ce sa zic

pentru ca nu am cantar ca sa pot spune pe cine iubesc mai greu

si nici metru ca sa spun pe cine iubesc mai lung

dar pot sa spun ca am iubiri de o zi

pentru chipuri ce le-am intalnit pe strada, odata

mai iubiri de o vara pentru tot verdele care-mi bucura sufletul cu parfumuri

am iubiri de-o viata si iubiri cat pentru doua vieti

 

iubesc cuvantul pentru ca-n el ascund iubire

iubesc privirea pentru seninul ce nu poate fi umbrit

iubesc tacerea pentru ca ea ne invaluie toate iubirile fara osebire

si mai iubesc cerul care ne cerne lacrimile

despre iubire e greu sa vorbesti  cu cuvinte oarbe

ce nu stiu cuprinde maretia

 

dar pe mine ma iubesti?

da! chiar si pe tine te iubesc

fara sa te stiu si sa te pot asemui

 

Explore posts in the same categories: ai carte?, ale mele, coltul cu poezii, de suflet...

Lasă un răspuns

