ce-am mai primit? o alerta


Daca este adevarat este f. trist.
REDIRECTONAT
Va sfatuiesc insistent sa vizionati acest film. Eu ma felicit ca mi-am gasit timp, mi-a luat doua ore in total, in trei etape. E ca la un roman bun, daca reusesti sa treci de primele 5 minute, te captiveaza si nu te opresti pina la final.
E prima oara cand vad tratate in mod unitar si coerent mari probleme ale omenirii, plus cateva despre care nu stiam mare lucru: descoperirile lui Tesla, energia libera, civilizatiile antice, OZN-uri, trusturile petroliere, rezerva federala americana, criza, bancile, corporatiile, educatia, sanatatea, trusturile farmaceutice, controlul internetului, ecologia, noua ordine mondiala, 11 septembrie, aikido. Toate prezentate intr-un mod cursiv, placut si usor de urmarit.
Modul de prezentare a problemelor mi se pare impecabil. Solutiile propuse sunt discutabile, pot fi acceptate total sau partial. Dar la sfarsitul filmului constati ca ai capatat o imagine globala a unor evenimente care, pina in acest moment, pareau disparate.
Vizionare placuta!
Secretul codului

THRIVE – film de vazut urgent……

material primit pe mail…
Explore posts in the same categories: vorbe primite, vorbe-napoiate

Lasă un răspuns

