fulguiri…


intre mine si restul lumii

 

lumea de la capatul mainii e lumea mea

mana de la capatul lumii e singurul lucru care ne mai uneste

 

legatura dintre mine si lume e o mana

nici mai lunga si nici mai scurta decat altele

dar care stie sa limpezeasca cerul stergandu-l de nori

sa se-nfiga-n coama vanturilor turbate potolindu-le

si sa ma legene, adormindu-mi spaimele

 

eu sunt gerunziul noptilor tale

si oricat te-ai stradui de mine nu scapi

asa mi-au spus toate verbele, unul cate unul

ridicandu-se din colbul drumului

 

Explore posts in the same categories: ai carte?, ale mele, de suflet...

Lasă un răspuns

