opinii


Salut Cosmacpan

Iata ca stam din nou fata in fata, incepuse sa mi se faca dor de tine drag cititor ceea ce nu este un lucru neaparat sanatos nici pentru mine nici pentru tine, nu „atasare” este cuvantul pe care il cautam ci „detasare”.

Continuam si astazi cu ceea ce am terminat ieri cand am pus capul pe perna si anume o viata traita sub egida unei religii proprii, eu acum continui sa imi fac treaba data de Univers dar fix in punctul in care termini de citit fiecare cuvant sta in bratele tale si probabil vei intelege ca este mai inteligent sa incerci sa iei ceva in brate cu ele deschise nu incrucisate dar asta este o alta poveste pe care daca o sa simt nevoia o sa o spun in alt articol, deci sa incepem:

http://atingemaretia.com/religia-mea-sunt-eu-restul-sunt-doar-doctrine/

Daca ai placerea sau dimpotriva te-a deranjat ceva la acest articol te astept sa continuam discutia intr-un comentariu sau email. Iti multumesc ca existi,

Marius Chirila

Explore posts in the same categories: vorbe primite, vorbe-napoiate

Lasă un răspuns

