o limba doua intelesuri


Publicat pe 10 Mai 2013 in LifeStyle

Aceasta reclama are un mesaj secret pe care doar copii il pot vedea

Aceeasi reclama, doua mesaje diferite.

In incercarea de a veni in ajutorul copiilor abuzati, ANAR (Aid to Children and Adolescents at Risk), o fundatie caritabila din Spania, a gasit o metoda ingenioasa de a se adresa doar copiilor chiar si atunci cand acestia se afla in preajma agresorului lor.

Folosind imprimarea lenticulara, privitorii vad, in functie de inaltimea lor, imagini diferite. Astfel ca, atunci cand un adult sau orice alta persoana mai inalta de 1.30 metri priveste panoul va vedea poza unui baietel alaturi de mesajul „Uneori abuzul unui copil este vizbil doar copilului care sufera”. Copiii, in schimb, vor vedea un baietel batut, insotit de mesajul „Daca cineva te raneste, telefoneaza-ne si te vom ajuta”.

Campania, creata de agentia Grey pentru fundatia ANAR a fost gandita astfel incat, in cazurile in care copilul este insotit de agresorul sau, mesajul sa poata fi vazut doar de copil, nu si de agresor.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oTifqO0XVsA

Mai multe detalii putetii gasi in clipul de mai jos.Cum vi se pare reclama?

Sursa foto main si interios: captura Youtube

 

articol preluat: http://www.yuppy.ro/articol/LifeStyle/5887/aceasta-reclama-are-un-mesaj-secret-pe-care-doar-copiii-il-pot-vedea-anar.html

Explore posts in the same categories: de prin ziare...

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: