ai cascat?


Publicat pe 13 Mai 2013 in LifeStyle

10 lucruri pe care stiinta nu le poate explica

Am explorat intreaga planeta, am traversat cei mai inalti munti si cele mai adanci ape, am pus un om pe Luna si am trimis nave sa cerceteze universul, am gandit si formulat concepte complexe, am creat roboti si am descoperit tratamente pentru boli crezute odata incurabile. Insa, nu am reusit sa explicam un fenomen cat se poate de banal: de ce cascam?

Cascatul este doar unul din lucurile banale care inca ii intriga pe oamenii de stiinta. Ca el, mai sunt si alte fenomene, banale toate, care, desi am fi tentati sa credem ca si-au gasit explicatia cu mult in urma, i-au facut pe oamenii de stiinta sa ridice neputinciosi din umeri.

 

1. Cascatul

De ce cascam? La ce foloseste aceasta activitate? Intrebari aparent simple, dar pentru care oamenii de stiinta nu au gasit inca un raspuns. Nu pare sa fie o activitate care sa ne foloseasca la ceva anume sau care sa faca parte dintr-un proces metabolic complex. Se intampla si atat. Ba mai mult, mai este si contagios. Ati observat sa daca va aflati intr-o incapere si cineva casca, va vine sa faceti acelasi lucru?

 

articol preluat. pentru a citi continuarea accesati linkul: http://www.yuppy.ro/articol/LifeStyle/5888/10-lucruri-banale-pe-care-stiinta-nu-le-poate-explica-fenomene.html

Explore posts in the same categories: de prin ziare...

Lasă un răspuns

