fulguiri…


inutil ego

 

tu eşti orb pe partea stângă, el e orb pe partea dreaptă

ţie ȋţi lipsesc o mână şi-un picior, lui ȋi lipsesc tot o mână şi-un picior

dar luaţi ȋmpreună rezultă un om

căzut ȋn adulaţie pentru perfecţiunea ȋntruchipată

 

mi-am scos ochii pe rând rătăcindu-mi amintirile

mi-am smuls limba proferând tăceri adânci

braţele şi picioarele le-am pierdut luptându-mă cu alternativele

iar capul l-am abandonat ȋn prima groapă de gunoi

 

dacă vă tulbură strigătele mele

ȋnchideţi ferestrele

dacă vă sperie tăcerile mele

ȋnchideţi ochii

dacă vă-mpiedicaţi de urmele mele

lăsaţi uitarea să mă spulbere

 

ca o iarnă va fi iertarea

 

Explore posts in the same categories: ai carte?, ale mele, coltul cu poezii, de suflet...

Lasă un răspuns

