fulguiri…


fructe de mare

 

câţi copaci şi-au plâns uitarea

de-au umplut zarea si marea?

 

ia-ti radacinile si umbla!

am auzit? mi s-a parut?

m-am smuls din viata cu-ndarjire

si-un drum am luat de la inceput…

 

sunt unul dintre multii peregrini

ratacitor cu radacini zdrelite

trecut-am multe infloriri

purtand alai, petale innegrite

 

mi-e frunza palida, saraca

trecand hotare brazda trag prin suflet

prin ceruri mi-am purtat inscrisul

mi-s cercurile val de-nfiorare

 

gol am venit pleca-voi gol din lume

m-oi desfrunzi de umbra si de vis

las marea sa ma spele pe-ndelete

de tot ce mi-am dorit voi fi dezis

Explore posts in the same categories: ai carte?, ale mele, coltul cu poezii, de suflet...

Lasă un răspuns

